Tuesday, June 12, 2007

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ...

Πρώτο ραντεβού...στην μέση της Αιόλου στο κέντρο της Αθήνας , σε ένα καφέ γωνιακό καθίσαμε για πρώτη φορά δίπλα δίπλα...Εκεί πάνω στα μπαμπού έπιπλα μου είπε ¨τεσσεράμιση χρόνια σχέση!¨.Πάγωσα και ρώτησα ¨ Εμένα τι με θες;;;;;¨.Μετά κατάλαβα ποσο αφελής ήταν η ερώτησή μου...Απάντησε ¨θέλω μόνο να σε γνωρίσω..¨.
Τώρα τι σημαίνει αυτό άραγε;;; Μακάρι να ξερα. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα αναρωτιέμαι....
Αυτό που με είχε τραβήξει αρχικά σε αυτόν ήταν το γεγονός οτι έδειχνε να είναι σοβαρός άνθρωπος και αρκετά πιστός στη σχέση που θα είχε. Δεν είναι απίστευτο το πόσο έξω έπεσα;;
Παρόλα αυτά το drama queen προφιλ μου δε μου επέτρεπε να μην τον ξαναδώ.... Μετά από ένα γοητευτικό κυνηγητό βρεθήκαμε για δεύτερη φορά κάπου στο Ιλιον... Εκεί με φίλησε για πρώτη φορά! Εντυπωσιάστηκα πρέπει να ομολογήσω...
Ολα έδειχναν ότι δεν ηταν όλο αυτό μια πικάντικη περιπετειούλα. Έλα όμως που εγώ δεν αντέχω να μοιράζομαι τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου, με αποτέλεσμα να κάνω συνεχώς νύξεις για το τι μέλλει γενέσθαι... Υστερα από αρκετές αναγνωριστικές ερωτήσεις κατέληξα στην απόφαση να μην ξαναβρεθούμε για ένα διάστημα ώστε να δούμε τι ακριβώς θέλουμε.
Το δέχτηκε αλλά δεν το κράτησε και με πήρε τηλέφωνο να βρεθούμε . Και βρεθήκαμε....Η συμφωνία ήταν να κάνουμε έρωτα και να μην αναμιγνύουμε συναισθήματα. Και πράγματι έτσι έγινε για μια και μοναδική φορά!
Πολλοί μου λένε ότι είμαι ανισόρροπη και δε θέλω να τους απογοητεύσω...!
Ήταν Τετάρτη και ήμουν κλεισμένη σε ένα γραφείο ενώ έξω η βροχή ακουγόταν σαν μουσική και έδινε νόημα στη μίζερη μέρα μου.Τότε ήταν που ρώτησα τη συνάδελφό μου ¨Που θα θελες να ήσουν τώρα;Τι θα θελες να κάνεις;;¨ .Εκείνη απασχολημένη από τη δουλειά μου λέει ¨Στην Κούβα!¨. Το ανισόρροπο πνεύμα μου δεν ικανοποιήθηκε από την απάντηση και ταξίδευε παρέα με τη σκέψη του Α.Α. . Της λέω τότε ¨Υπάρχει καλύτερη μέρα από τη σημερινή για να κάνεις με κάποιον έρωτα για πρώτη φορά ;;; Δεν το νομίζω...¨. Δε μου πήρε πολύ να του ζητήσω να βρεθούμε. Ηξερα ότι αν είναι να το ζήσω θα το ζήσω με όλα όσα απαιτεί η ρομαντική φύση μου. Είναι μαγικό να κάνεις έρωτα και να ακούς τη βροχή ...
Αυτή ήταν η πρώτη φορά και κανείς μας δε περίμενε πως θα ήταν και η τελευταία!
Μετά από εκείνο το βροχερό απόγευμα βρεθήκαμε αλλη μια φορά σε μια μπυραρία.Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι έχει ακόμα σχέση με μια άλλη γυναίκα και από ότι φάνηκε ουτε κι αυτός το ξεχνάει.Αλλωστε συνεχώς υποστηρίζει ότι παλεύει πολυ για τη σχέση του... Εκείνο το βράδυ δεν έγινε τίποτα . Μόνο μια πολυ δύσκολη ερώτηση ¨ Δεν νιώθεις τύψεις για αυτό που κάνεις στην κοπέλα σου;;;¨. Φυσικά ποτέ δεν πήρα απάντηση...
Προχθές πήγα να δω μία παράσταση και γνώριζα ότι θα ήταν κι ο Α.Α. εκεί ,όπως κι εκείνος ήξερε ότι θα πήγαινα. Είμαι λοιπόν έξω από το θέατρο και τον βλέπω ξαφνικά, λίγο πιο πίσω από μένα, μαζί με τη σχέση του !!!!!!!!!!!!! Ηταν πιασμένοι χέρι χέρι και τη σύστηνε στους γνωστούς του!!!Και όλα αυτά μπροστά μου!!!Επειτα περνούν απο μπροστά μου και φεύγουν... Μετά από κανένα δεκάλεπτο επιστρέφει εκείνος μόνος του , με πλησιάζει και πάει να με φιλήσει στο μάγουλο. Βλέπει ότι απομακρύνομαι και με ρωτάει γιατί.Του λέω απλά ότι βλέπω και μπαίνω στο θέατρο! Μετά την παράσταση με φωνάζει να μου μιλήσει και προσπαθεί άκρως ανεπιτυχώς να δικαιολογηθεί λέγοντάς μου ότι δε μπορούσε να το αποφύγει με τίποτα και ότι λυπάται που ήρθα σε δύσκολη θέση εξαιτίας του.
Εγώ τι έπρεπε να κάνω τότε;;
Να πω όλα οκ γλυκε μου no problem;;
Νομίζω ότι δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε πια ήταν η τελευταία μου κουβέντα και έφυγα. Ευτυχώς δεν αφέθηκα να τον ερωτευτώ...!!Θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τοτε το να σκέφτομαι ότι την ώρα που εκείνος κάνει έρωτα με την κοπέλα του εγώ βιώνω απίστευτες στιγμές μοναξιάς....
Συμπέρασμα δεν έχει η ιστορία... Ουτε ξέρω τι θα γίνει τελικά με τον Α.Α. Ξέρω μόνο ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται....και δε μετάνιωσα για τίποτα....
Μετανιώνω για αυτά που δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να ζήσει κι όχι για αυτά που έζησα ...
Για να μπορώ να πω κάποτε ¨ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ¨Κ.Π.Καβάφης

2 comments:

bebelac said...

"Οι τέτοιοι έρωτες", κάποιες φορές κάτι έχουν να δώσουν,,, κάποιες άλλες, φοβάμαι, τίποτα... γιατί ίσως δεν πρόκειται καν για "έρωτες"
Σημασία έχει, τί "ανάγνωση" κάνουμε εμείς στα πεπραγμένα,τί δουλειά κάνουμε μέσα μας και πως αξιοποιούμε τις εμπειρίες...
αν ξεπεράσεις την μοιραία ματαίωση, κάποιων -μοιραίων- προσδοκιών, τότε νιώθεις "πλουσιώτερη"....και σοφότερη...

vanilia said...

Αγαπητή μου lizy σίγουρα θα ξέρεις πως κάποιοι άνθρωποι είναι, αν όχι επιπόλαιοι,τουλάχιστον......... παρορμητικοί! Θα έχεις τις εμπειρίες σου μέσα από τις όποιες σχέσεις θα κάνεις,γιατί είσαι πολύ νέα και θα έχεις πολλές ευκαιρίες μπροστά σου μέχρι να βρείς το ταίρι σου! Οπότε να βλέπεις πιο μακριά και να λες "πάμε γι άλλα"!Βλέποντας και κάνοντας!